Hey,

tekstforfatter

Folk gider da ikke læse mere!

Forkert. Læser du måske ikke det her nu?

Gider folk læse dårlige og kedelige tekster? Nej! Men gider de læse tekster, der har relevans, og som er godt skrevet med dem for øje? Med større sandsynlighed.

Du kender det sikkert fra dig selv. Der er nogen, der forsøger at få din opmærksomhed hele tiden. Men ikke alle gør sig fortjent til den, vel? Det er, som om de ikke tager sig sammen. Det føles, som om de slet ikke tænker på dig. De har travlt med at skrive “vi, vi, vi” og “os, os, os”. Du kunne ikke være mere ligeglad.

Når nogen så faktisk lykkes med at stjæle din opmærksomhed og fastholde den, er du alt andet end ligeglad. Så er du klar til at slå til. Slå til nu.

1

VI SNAKKER

Baseret på dine behov sender vi dig et skræddersyet tilbud . Du giver et 'GO', og herefter går vi i gang.

2

VI STARTER

Vi dykker først ned i din målgruppe og marked, og så tager vi ellers arbejdshandskerne på.

3

VI LEVERER

Først et oplæg til produktet eller planen, og efter lidt finpudsning og din accept eksekverer vi.

Vi tekstforfatter. I sælger.

Sæt tekstforfatteren i gang med at skrive dine tekster. Så kan du nemlig selv bruge tiden på det, du helst vil. Ja, det koster lidt ekstra i forhold til at skrive selv, men resultatet er også ekstra godt.

Vi er erfarne tekstforfattere, skribenter og journalister, og derfor finder vi hurtigt ind til kernen af din kommunikation. Det, der sælger dit budskab bedst over for modtageren.

Fortæl os, hvad du vil, så vi kan skrive historie.

En god tekstforfatter sætter sig i modtagerens sted og ser teksten fra den vinkel. Det handler derfor ikke altid om, hvad du gerne vil fortælle, men om, hvad modtageren gerne vil læse.

Det betyder bl.a. mindre “ananas i egen juice” og mere “what’s in it for me?”. For sådan bliver teksten relevant, og så bliver den læst.

En god tekstforfatter sørger også for, at din tekst sælger. Budskabet står klart, fordi teksten er skåret skarpt. Nu skal vi have modtageren i mål. Han/hun skal handle. Reagere. Og hvad enten den handling eller reaktion er at købe, kontakte, klikke, læse eller noget helt femte, så er det vores opgave som tekstforfatter at gøre det så nemt for modtageren som muligt at nå i mål. Dit mål.

I sidste ende ja. Dvs. inden din tekst når ud til modtageren, er den 100 % korrekt. Men undervejs i den kreative proces er det ikke altid, at en tekstforfatter lader sig begrænse af retskrivningsregler og røde bølgestreger i Word. Det kan kvæle kreativiteten og flowet.

Derfor er det faktisk det sidste, vi gør. Altså læser korrektur på din tekst. For først når du har godkendt ordlyd og indhold, kan det svare sig for tekstforfatteren at tjekke, om kommaerne nu står, hvor de skal, og alt det, som en korrekturlæsning ellers består af. Og hos os bliver din tekst typisk tjekket af flere sæt vakse øjne. Bare for at være på den sikre side.